Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2024

Φώτης Αλεξόπουλος : Πότε θα αποδοθεί η ΔΩΡΕΑΝ Κάρτα Διέλευσης διοδίων στα Α.με.Α?

 

                                                                                  ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Του Φώτη Αλεξόπουλου

Οικονομολόγου

 Μέλος της Γενικής Ομοσπονδίας Καταναλωτών Ελλάδος (ΙΝΚΑ ΓΟΚΕ)

Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ- Σύγχρονη Πόλη»

 

 

 

                                                                                                                              Προς

                                                                                               Αυτοτελή Υπηρεσία Οδικών Τελών

                                                                                         Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Οδικών Υποδομών

                                                                                                    ( ΥΟΤ- ΗΔΟΥ) yot@yme.gov.gr 

 

ΘΕΜΑ : «Απόδοση ψηφιακής Κάρτας Αναπηρίας με ΔΩΡΕΑΝ δικαίωμα διέλευσης από τα διόδια».



Κυρίες /οι

Παρακαλώ όπως με ενημερώσετε εγγράφως γιατί δεν έχει υλοποιηθεί από την υπηρεσία σας η έκδοση ψηφιακής κάρτας αναπηρίας όπου δύναται να χρησιμοποιηθεί  το δικαίωμα της  ΔΩΡΕΑΝ  διέλευσης στα Διόδια, από τα Άτομα με ειδικές ανάγκες (Α.με.Α).

Σας γνωρίζω ότι σύμφωνα με το Άρθρο 17 του Ν. 2403 (46 Α΄ 2022) διατυπώνεται σαφώς ο καθορισμός Δικαιούχων Ενιαίας Κάρτας για διέλευση ατόμων με αναπηρία από τα διόδια σύμφωνα με την τροποποίηση του άρθρου 2 του Ν. 4388/2016.

Τρόπο τινά,  κατόπιν των ανωτέρω  τροποποιήσεων,  αναφέρεται ρητά ότι στην υπηρεσία Οδικών Τελών Ηλεκτρονικής Διαχείρισης οδικών Υποδομών ανατίθεται η αρμοδιότητα έκδοσης ενιαίας κάρτας για την διέλευση των ατόμων με αναπηρία(Α.με. Α)  από όλους τους Αυτοκινητοδρόμους με διόδια .

Η Ενιαία Κάρτα , μετά την έκδοση της , αποστέλλεται ταχυδρομικά προς τους δικαιούχους από την υπηρεσία Οδικών Τελών . Η Κάρτα εμπεριέχει το Ονοματεπώνυμο, το πατρώνυμο , την χρονολογία Γεννήσεως , την φωτογραφία του Δικαιούχου , καθώς και την ημερομηνία Λήξης .

Γνωρίζοντας τα παραπάνω παρακαλώ όπως με ενημερώσετε εγγράφως,  προκειμένου και εμείς με την σειρά μας να ενημερώσουμε τους συνδημότες μας (Α.με.Α) για το συγκεκριμένο φλέγον θέμα που τους αφορά .

Βρίσκομαι στην διάθεση σας για κάθε διευκρίνιση επί της επιστολής μου .

Με εκτίμηση



Τρίτη 7 Μαΐου 2024

Αιχμές από Φιλόζωους για την Στάση της Δημοτικής Αρχής στην Διαχείριση των Αδέσποτων Ζωών

 Αιχμές για την διαχείριση των θεμάτων που έχουν σχέση  με τις φιλοζωικές υποχρεώσεις του Δήμου Αγίας Παρασκευής ,  αφήνει με ανάρτηση της στο Fb για την νέα δημοτική αρχή Γ. Μυλωνακη η κ. Μαρία  Καραμπουγιουκογλου( Γνωστή στην Αγία Παρασκευή για την αγάπη για τα αδέσποτα ζώα)  :

Γράφει στην ανάρτηση της η κ. Μαρία : 











ΠΑΣΧΑ
ΧΩΡΙΣ ΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΑ ΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ
ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΠΩ
ΑΠΕΙΡΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΡΟΦΕΣ
ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ .
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ Ή ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΑΣ
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΣΙΩΠΗΣΕΤΕ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!!!

Σε προηγούμενη ανάρτηση έγραψε :
Μακάρι να σας μιμηθούν
Αγία Παρασκευή Αττικής
Ένα τίποτα!!!!!
Ούτε τηλέφωνα
Ούτε κανείς νοιάζεται για τα άστεγα
Λόγια

Τετάρτη 3 Απριλίου 2024

Φώτης Αλεξόπουλος :Να σας θυμίσω κ. Μυλωνάκη ότι η προεκλογική περίοδος έλαβε τέλος

Κ. Δήμαρχε
Σήμερα 3/04/2024 με έκπληξη διαπίστωσα ότι κατά την συνάντηση που είχατε επί της οδού Ευριπιδου , στο κληροδοτήμα “Κουτσούκου”, κατόπιν προφανώς αιτήματος από κατοίκους ώστε να σας εκθέσουν τα προβλήματα της Γειτονιάς , προσήλθατε με συνοδεία σχεδόν 10 εργαζόμενων του Δήμου με κίτρινα Γιλέκα και με την συνοδεία των δυο (2) από τα τροχοφόρα οχήματα 4χ4 τύπου Nissan που διαθέτει ο Δήμος μας .
Επειδή συμμετείχα στις εκλογές του Οκτωβρίου και γνωρίζω ότι η εκλογική διαδικασία έχει τελειώσει , θεωρώ ως υπερβολή την “σημερινή μεγαλοπρεπή” είσοδο που κάνατε στην συνάντηση ως Πολιτικά άκυρη και υπερβολική, όταν γνωρίζουμε όλοι , ότι είναι μια απλή Συνάντηση Δήμαρχου και 5-10 κατοίκων της Γειτονιάς που σας περιμένουν απλά για να σας εκθέσουν και να σας αναλύσουν μερικά από τα καθημερινά προβλήματα της γειτονιάς .
Τρόπο τινά, με βάση αυτό το γεγονός οφείλω να σας υπενθυμίσω κ. Δήμαρχε , ότι η απασχόληση των παραγωγικών συντελεστών και των τεχνικών εργαλείων που είναι σημαντικά για την διεκπεραίωση των καθημερινών προβλημάτων του Δήμου μας, ανήκουν αποκλειστικά στην δικαιοδοσία για χρήση προς όφελος του Πολίτη και όχι για επικοινωνιακούς λόγους του Δήμαρχου .


Έτσι για κάθε σκοπό που ξεπερνά την χρήση των συγκεκριμένων εργαλείων , ο σκοπός με βρίσκει Κάθετα Αντίθετο και οφείλω να τον καταγγείλω .
Δεσμεύσατε λοιπόν σήμερα , για την συγκεκριμένη “επικοινωνιακή σας φιέστα” 2 οχήματα& 10 Εργαζόμενους τους Δήμου , που θα μπορούσαν να απασχολούνται και να παράσχουν υπηρεσίες σε άλλες ποιο σημαντικές εργασίες του Δήμου .
Από τα παραπάνω που αναφέρω ,προκύπτει το εξής Ερώτημα :Θεωρείται κ. Δήμαρχε, πιο σημαντικό θέμα τον “καλλωπισμό” του επικοινωνιακού σας προφίλ από την επίλυση των προβλημάτων των δημοτών?
Προσωπικά , ως επικεφαλή της παράταξης “Αλλάζουμε” σε διασταύρωση με αυτά που λέγατε κατά το παρελθόν θα περίμενα περισσότερη σεμνότητα και ταπεινότητα κ. Δήμαρχε .
Δυστυχώς όμως , με εικόνες σαν την σημερινή οδηγούμαστε στην διαπίστωση ότι δεν έχετε καν απεγκλωβιστεί και “απολύσει” τους επικοινωνιολόγους σας από την προεκλογική περίοδο .
Και δυστυχώς με αυτόν τον τρόπο ΔΕΝ “Αλλάζουμε” Κ. Δήμαρχε .
Φιλικά και με εκτίμηση
Φώτιος Αλεξόπουλος

Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2023

ΦΩΤΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ :Είναι δυνατόν ένας Δήμαρχος να κάνει προφορικές συμφωνίες ?

 Άγνοια; Επιπολαιότητα; Ή κάτι άλλο;



Παρακολούθησα με ενδιαφέρον τη συνεδρίαση του δημοτικού Συμβουλίου στις 22 Νοεμβρίου. Στη συζήτηση για τα Δημοτικά Τέλη, ο κ. Γιάννης Μυλωνάκης είπε κάποια σημαντικά πράγματα αλλά δεν αναφέρθηκε σε κάποια άλλα εξίσου σημαντικά.
Αναφέρθηκε λοιπόν στα οικόπεδα που το δημοτικό συμβούλιο είχε πριν από λίγο καιρό να αγοράσει για την μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου. Η ιστορία για τα οικόπεδα αυτά, με λίγα λόγια:
Η σημερινή διοίκηση του Δήμου (Δήμαρχος Βασίλης Ζορμπάς) ήλθε σε επαφή με τους ιδιοκτήτες των οικοπέδων, πέτυχε εξαιρετικά χαμηλή τιμή, έφερε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο, αποφάσισαν την αγορά τους και ζήτησε από το Δημοτικό Συμβούλιο την έγκριση για την υπογραφή προσυμφώνου αγοράς, για να εξασφαλιστεί η χαμηλή αυτή τιμή για το 2024.
Ο κ. Μυλωνάκης και η παράταξή του, μαζί με άλλες παρατάξεις της αντιπολίτευσης μποϋκοτάρισαν τη συζήτηση για το προσύμφωνο. Τελικά ψηφίστηκε από τη Δημοτική αρχή, τη «Λαϊκή Συσπείρωση» και το «Φυσάει Κόντρα».
Στην προχθεσινή συζήτηση, ο κ. Μυλωνάκης που θα αναλάβει Δήμαρχος από 1η Ιανουαρίου 2024, είπε ότι είχε στο πρόγραμμά του την αγορά των οικοπέδων και ότι ήρθε σε επαφή με τους ιδιοκτήτες και συμφώνησαν να αποπληρωθούν σε βάθος χρόνου.
Τι δεν είπε ο κ. Μυλωνάκης ή μάλλον τι δεν διευκρίνησε:
1) Είναι δυνατόν ένας Δήμαρχος να κάνει προφορικές συμφωνίες και μάλιστα χωρίς να έχει ενημερώσει το υπόλοιπο Δημοτικό Συμβούλιο, ειδικά όταν είχε κάνει «σημαία» (όταν ήταν αντιπολίτευση) την συναίνεση, την διαφάνεια και την συνεργασία;
2) Πότε θα βρεθούν στην κυριότητα του Δήμου τα οικόπεδα; Τι θα γίνει αν εν τω μεταξύ μας κάνουν έξωση από το οικόπεδο που νοικιάζουμε σήμερα, κάτι που είναι πάρα πολύ πιθανό σήμερα;
3) Τι ισχύ έχουν οι μυστικές προφορικές συμφωνίες; Δεσμεύουν σε κάτι τους ιδιοκτήτες; Ή δεσμεύτηκε αυτός σε κάτι που δεν γνωρίζουμε; Υποσχέθηκε μήπως διαφορετική τιμή από αυτή που εξασφάλισε η σημερινή διοίκηση;
4) Πώς στην πρώτη του τοποθέτηση ο κ. Μυλωνάκης λέει ότι τα οικόπεδα «είναι στη Β΄ Ζώνη Υμηττού και θα πρέπει να τρέχει πόρτα πόρτα για να εξασφαλίσει άδειες» ενώ λίγα λεπτά μετά είπε ότι «τα οικόπεδα είναι άρτια και οικοδομήσιμα»;
Αυτά είναι ερωτήματα που πρέπει οπωσδήποτε να απαντήσει ο κ. Μυλωνάκης, ειδικά αν συμφώνησε να πληρώσουμε ακριβότερα τα οικόπεδα. Το συμπέρασμα όμως που βγαίνει από τις ενέργειές του είναι ότι δρα μυστικά και επιπόλαια, δεν πιστεύει πραγματικά στην συνεργασία και δεν έχει γνώση για τα σοβαρά θέματα της πόλης.
Υπήρξαν κι άλλα θέματα που προέκυψαν κατά τη συνεδρίαση, αλλά αυτά θα τα αναφέρω τις επόμενες μέρες.
Αλεξόπουλος Φώτης
Στέλεχος της Δημοτικής Παράταξης "ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ η Πόλη" μας

Πέμπτη 3 Αυγούστου 2023

Ο Δήμαρχος Βασίλης Ζορμπάς στηρίζει Νίκο Χαρδαλιά

 Η Δήλωση του Δήμαρχου:

Στηρίζουμε την υποψηφιότητα , του Νίκου Χαρδαλιά στην Περιφέρεια Αττικής .

Ο Νίκος είναι έμπειρος αυτοδιοικητικός και η εκλογή του θα είναι προς το συμφέρον της Αττικής . Είμαι βέβαιος , ότι η Περιφέρεια και με το νέο Περιφερειάρχη θα συνεχίσει τα έργα στην πόλη μας και θα χρηματοδοτηθούν και άλλα .

Νίκο η Αγία Παρασκευή και εγώ προσωπικά είμαστε στο πλευρό σου .

Βασίλης Ζορμπάς Ιατρός - Πνευμονολόγος Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής


Σάββατο 11 Μαρτίου 2023

ο Δήμος Αγίας Παρασκευής σας Προσκαλεί....

 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 Ο Δήμος Αγίας Παρασκευής σε συνεργασία με εξαίρετους ειδικούς  επιστήμονες προχωρεί στην πραγματοποίηση   ημερίδας που έχει σχέση με το σημαντικότατο σύγχρονο εργαλείο της επιχειρηματικότητας που ονομάζεται ΓΕΜΗ .

 

Η Συγκεκριμένη Ημερίδα απευθύνεται στους Επιχειρηματίες , τους Συμβολαιογράφους , Νομικούς, Λογιστές, Οικονομολόγους,    και κάθε εμπλεκόμενο Φορέα ,η φυσικό  Νομικό Πρόσωπο που χρησιμοποιεί την Υπηρεσία ΥΓΕΜΗ .

 

Η Ημερίδα θα διεξαχθεί την 15η Μαρτίου 2023 στο ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ  του 1ου ΕΠΑΛ Αγίας Παρασκευής , οδός Παπαφλέσσα 17   και έχει ως κεντρικό θέμα: Γνωρίζω το ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ (Γ.Ε.ΜΗ.) ,Μαθαίνω την λειτουργία¨: Του businessportal.gr.

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ