Κ. Δήμαρχε
Σήμερα 3/04/2024 με έκπληξη διαπίστωσα ότι κατά την συνάντηση που είχατε επί της οδού Ευριπιδου , στο κληροδοτήμα “Κουτσούκου”, κατόπιν προφανώς αιτήματος από κατοίκους ώστε να σας εκθέσουν τα προβλήματα της Γειτονιάς , προσήλθατε με συνοδεία σχεδόν 10 εργαζόμενων του Δήμου με κίτρινα Γιλέκα και με την συνοδεία των δυο (2) από τα τροχοφόρα οχήματα 4χ4 τύπου Nissan που διαθέτει ο Δήμος μας .
Επειδή συμμετείχα στις εκλογές του Οκτωβρίου και γνωρίζω ότι η εκλογική διαδικασία έχει τελειώσει , θεωρώ ως υπερβολή την “σημερινή μεγαλοπρεπή” είσοδο που κάνατε στην συνάντηση ως Πολιτικά άκυρη και υπερβολική, όταν γνωρίζουμε όλοι , ότι είναι μια απλή Συνάντηση Δήμαρχου και 5-10 κατοίκων της Γειτονιάς που σας περιμένουν απλά για να σας εκθέσουν και να σας αναλύσουν μερικά από τα καθημερινά προβλήματα της γειτονιάς .
Τρόπο τινά, με βάση αυτό το γεγονός οφείλω να σας υπενθυμίσω κ. Δήμαρχε , ότι η απασχόληση των παραγωγικών συντελεστών και των τεχνικών εργαλείων που είναι σημαντικά για την διεκπεραίωση των καθημερινών προβλημάτων του Δήμου μας, ανήκουν αποκλειστικά στην δικαιοδοσία για χρήση προς όφελος του Πολίτη και όχι για επικοινωνιακούς λόγους του Δήμαρχου .
Έτσι για κάθε σκοπό που ξεπερνά την χρήση των συγκεκριμένων εργαλείων , ο σκοπός με βρίσκει Κάθετα Αντίθετο και οφείλω να τον καταγγείλω .
Δεσμεύσατε λοιπόν σήμερα , για την συγκεκριμένη “επικοινωνιακή σας φιέστα” 2 οχήματα& 10 Εργαζόμενους τους Δήμου , που θα μπορούσαν να απασχολούνται και να παράσχουν υπηρεσίες σε άλλες ποιο σημαντικές εργασίες του Δήμου .
Από τα παραπάνω που αναφέρω ,προκύπτει το εξής Ερώτημα :Θεωρείται κ. Δήμαρχε, πιο σημαντικό θέμα τον “καλλωπισμό” του επικοινωνιακού σας προφίλ από την επίλυση των προβλημάτων των δημοτών?
Προσωπικά , ως επικεφαλή της παράταξης “Αλλάζουμε” σε διασταύρωση με αυτά που λέγατε κατά το παρελθόν θα περίμενα περισσότερη σεμνότητα και ταπεινότητα κ. Δήμαρχε .
Δυστυχώς όμως , με εικόνες σαν την σημερινή οδηγούμαστε στην διαπίστωση ότι δεν έχετε καν απεγκλωβιστεί και “απολύσει” τους επικοινωνιολόγους σας από την προεκλογική περίοδο .
Και δυστυχώς με αυτόν τον τρόπο ΔΕΝ “Αλλάζουμε” Κ. Δήμαρχε .
Φιλικά και με εκτίμηση
Φώτιος Αλεξόπουλος
