Αιχμές για την διαχείριση των θεμάτων που έχουν σχέση με τις φιλοζωικές υποχρεώσεις του Δήμου Αγίας Παρασκευής , αφήνει με ανάρτηση της στο Fb για την νέα δημοτική αρχή Γ. Μυλωνακη η κ. Μαρία Καραμπουγιουκογλου( Γνωστή στην Αγία Παρασκευή για την αγάπη για τα αδέσποτα ζώα) :
Γράφει στην ανάρτηση της η κ. Μαρία :
ΠΑΣΧΑ
ΧΩΡΙΣ ΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΑ ΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ
ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΠΩ
ΑΠΕΙΡΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΡΟΦΕΣ
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ Ή ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΑΣ
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΣΙΩΠΗΣΕΤΕ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!!!
Σε προηγούμενη ανάρτηση έγραψε :
