Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

ΔΗΜΟΣ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ: ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΠΑΥ


O Δήμος Αγίας Παρασκευής πρόσθεσε σήμερα 10/6 στα μέσα πυροπροστασίας που διαθέτει ένα πυροσβεστικό όχημα που του παραχώρησε ο Σύνδεσμος Προστασίας & Ανάπτυξης Υμηττού-ΣΠΑΥ.
Η καθημερινή παρουσία του οχήματος στο βουνό ενισχύει τις δυνατότητες της υπηρεσίας πολιτικής προστασίας του Δήμου για την άμεση αντιμετώπιση πιθανής πυρκαγιάς, με το ξέσπασμα της και πριν αυτή επεκταθεί.
Γιάννης Σταθόπουλος 
Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου